کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برکناری معاون بازاریابی و ناامیدی سرمایه‌گذاران نوکیا

به گزارش سافت‌گذر ؛ در حالی که به نظر می‌رسید معرفی گوشی‌های سری لومیای نوکیا برای این کمپانی سودآور باشد؛ تنها یک ماه پس از این رویداد، معاون بازاریابی نوکیا مجبور به ترک این کمپانی شده و سرمایه‌گذاران هم به دلیل سقوط سهام نوکیا ناامید شده‌اند.

 

خبرگزاری «رویترز» تأیید کرد که «ایلاری نورمی» معاون بازاریابی و مسئول سیاست‌گذاری‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند نوکیا، این کمپانی را ترک کرده است. «نورمی» اعلام نکرده که آیا به میل خود از کمپانی خارج شده و یا مسئولان کمپانی او را برکنار کرده‌اند؛ نوکیا هم در این‌باره نظری نداده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اشتباهات نوکیا، از جمله تبلیغ جنجال‌برانگیز کمپانی درباره قابلیت فیلم‌برداری لومیا 920، موجب شد تا رویدادهای اخیر به کابوسی برای نوکیا تبدیل شود.

احتمال قوی‌تر این است که «نورمی» از کمپانی نوکیا اخراج شده باشد؛ زیرا سرمایه‌گذاران این کمپانی از معرفی یک ماه پیش گوشی‌های لومیا 920 و 820 راضی نبوده‌اند. در همان روز معرفی، سهام نوکیا تا حدود 16 درصد سقوط کرد و گفته می‌شود عدم انتشار اطلاعات کافی از قیمت‌گذاری و عرضه دستگاه‌ها و همچنین وقفه طولانی بین معرفی رسمی این محصولات و روانه شدن آن‌ها به بازار، دلایل اصلی کاهش سهام این نوکیا باشد.

یکی دیگر از دلایل هم می‌تواند مسئله تبلیغ PureView باشد. نوکیا در تبلیغات لومیا 920 فیلمی را به نمایش گذاشت که به نظر می‌رسید با همین گوشی گرفته شده باشد؛ اما مشخص شد با یک دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای گرفته شده است. با این که نوکیا ادعا نکرده بود که فیلم را با لومیا 920 گرفته است؛ اما تبلیغ این کمپانی مردم را به این فکر می‌انداخت و پس از آن که قضیه افشا شد، نوکیا بلافاصله عذرخواهی کرد.

همه این اشتباهات باعث شد آن‌چه می‌توانست به معرفی بسیار موفقیت‌آمیز سری گوشی‌های لومیا منجر شود، به عکس به خاطره‌ای تاریک برای نوکیا تبدیل شود. اکنون نوکیا برای بهبود عملکرد خود در گوشی‌های آینده این سری نیز تحت فشارهای زیادی خواهد بود.

به هر حال نمی‌دانیم «نورمی» چرا نوکیا را ترک کرد؛ اما می‌دانیم که این کمپانی نمی‌توانسته هیچ کار دیگری برای وی بکند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11375 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/07/16 تعداد مشاهده: 1523
سافت گذر